S4.A6: Welke deugd gaat de leerling bij deze vierde dangraad praktiseren? Wat is de relatie tussen de deugd en het werkthema in deze bewustzijnslaag? Wat is er merkbaar vanuit de deugd op weg naar de passage van yondan? #aikido#zelfontwikkeling#levensfilosofie... See MoreSee Less
S4.A5: Welke energieën werken negatief voor de leerling in de derde rol van yondan? Met welke competenties kan de leerling deze negatieve energie hier omwerken? Welke kracht ontwikkelt de leerling in deze derde rol van yondan? #aikido#zelfontwikkeling#levensfilosofie... See MoreSee Less
S4.A4: Welke energieën werken negatief voor de leerling in de tweede rol van yondan? Met welke competenties kan de leerling deze negatieve energie omwerken? Welke kracht ontwikkelt de leerling in deze tweede rol van yondan? #aikido#zelfontwikkeling#levensfilosofie... See MoreSee Less
S4.A6: Welke deugd gaat de leerling bij deze vierde dangraad praktiseren? Wat is de relatie tussen de deugd en het werkthema in deze bewustzijnslaag? Wat is er merkbaar vanuit de deugd op weg naar de passage van yondan? #aikido #zelfontwikkeling #levensfilosofie ... See MoreSee Less
Comment on Facebook
S4.A5: Welke energieën werken negatief voor de leerling in de derde rol van yondan? Met welke competenties kan de leerling deze negatieve energie hier omwerken? Welke kracht ontwikkelt de leerling in deze derde rol van yondan? #aikido #zelfontwikkeling #levensfilosofie ... See MoreSee Less
Comment on Facebook
S4.A4: Welke energieën werken negatief voor de leerling in de tweede rol van yondan? Met welke competenties kan de leerling deze negatieve energie omwerken? Welke kracht ontwikkelt de leerling in deze tweede rol van yondan? #aikido #zelfontwikkeling #levensfilosofie ... See MoreSee Less
Comment on Facebook